התמונה הזאת הופיעה במקור ראשון בשבת שעבר. היא מדגימה את העובדה שהחרדים הם עובדי אלילים שהם בני אדם. הגשת בקשות לברכות מן הקב"ה אצל הכותל באופן הזה היא סיג של תפילה (רק מבוסס על ההנחה הלא-נכונה שתפילה אצל הכותל משפיע יותר). הגשת בקשות לברכות מ"רב" קוניבסקי באופן הזה היא כפירה.
(Added 20/2/20) Additional proof of the divinity of "Rav" Kanievsky in the eyes of the Haredim
(Added 18/3/20) ארגון "קופת העיר" מנצל את האמונה הטפלה ב"רב" קניבסקי
(Added 6/4/20)
The following is part of an article by Yehuda Yifrah, in the Yoman supplement of the 3/4/20 edition of Makor Rishon, complaining about "the enlightened pogrom" (that's the title, "הפוגרום הנאור") against the Haredim in reaction to their inadequate response to the corona virus pandemic:
נכון, התמונה מורכבת. הביקורת שהמגזר החרדי סופג איננה נטולת בסיס. ימי המגפה חושפים אינספור כשלים תשתיתיים בהנהלות הציבור הזה, והבעיה מתחילה מהראש. לא יכלה להיות המחשה טובה יותר מהסרטון שבו נראה מרן הרב חיים קנייבסקי חותם על פסק ההלכה השני, שבו הוא חוזר בו מההחלטה הקודמת להמשיך להפעיל את התורה והישיבות.
מדובר ביהודי כבד שמיעה בן 92, והמחזה היה מכמיר לב. על הסטנדר שלו הונחו ארבע שאלות סגורות, מנוסחות במדויק כדי להסיג מטרה ספיציפית, והתשובות עליהן הן "כן לא מותר אסור". כבוד הרב מנותק לחלוטין מהעולם, תלוי במידע סלקטיבי שמזרימים לו עסקנים בעלי מארג אינטרסים סבוך, ופסקי ההלכה שלו - נעדרים הנמקה לחלוטין. אפשר רק לדמיין מה היה קורה לו בג"ץ היה מפרסם פסק כזה.
ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם. ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ. ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן. ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם. ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם.
No comments:
Post a Comment